6 Ağustos 2010 Cuma

Ev okulumuz (Harfleri öğreniyoruz)

Ev okulumuzda (homeschool) hergün değişik bir aktivite yapıyoruz demiştim ya. İşte onlardan biri daha. A harfini boyayarak öğreniyorum. http://www.freekidcrafts.com/atemplate.html

Ve aktivitemiz bittikten sonra asma seromonimiz...

Aradan 1 hafta geçtikten sonra A harfini harflerin arasından bulup çıkarabilirmi diye merak ettim. Boyadığımız harfi aldı ve kutunun yanına gittik. Kutudan sarı renkli A'yı buldu ve kağıdın üzerine yerleştirdi.

2 tane harf vardı. Diğeri yeşil dedim. Buldu kağıdın üzerine koydu. Ama "Bu uymuyor anne" dedi ve tekrar kutunun içine attı. Aktivitemiz işe yaramamışmıydı acaba :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

e-annemizi bu hizmetinden dolayı kutluyorum. Canım nilisim tatlı melisim sizi çok seviyorum

Nil Ay dedi ki...

ilgine teşekkür ederiz babası