27 Ekim 2010 Çarşamba

Kuş sevgisi ve fıstığın vedası

Son günlerde ailecek pek iyi günler geçirmiyoruz. Blogada bu yüzden bir süredir birşey yazmak istemiyorum. Ama gene bir imtihandan geçtiğimi biliyorum.

Çok severek aldığımız kuşumuz fıstıkta bu olaya mahkum oldu sanırım. Bakımsızlık ve ilgisizliktenmi bilmiyorum ama fıstık bizi terketti. Zaten zor bir süreçten geçiyorduk. Melisin hastalığında hep moralini düzgün tutmaya çalışırken fıstığıın ölümünü kabullenmesini bekleyemezdim. Bu yüzden ona yeni bir fıstık aldım. Ama fıstığımızın yerini bir türlü alamadı. Bugünde Melisle son fotoğraflarını hatıra kalması için burda yayınlamak istedim. Ben bir süre daha buralarda olamayacağım. Umarım kızımı ihmal etmem ve onunla yaptığımız güzel çalışmaları tekrar yayınlayabilirm.

2 yorum:

KEO dedi ki...

yolunda gitmeyen her ne ise biran önce düzelmesini dilerim...takipteyiz;)

Unknown dedi ki...

sağolun desteğinize:) Umarım düzelebilir...