3 Mart 2011 Perşembe

Sayılar ve şekiller (Numbers and shapes)

Dün biranneninbuldukları.blogspot.com'dan bir yorum aldım melisligunler.wordpress.com'daki yeni bloguma. Bana DNS ayarlarını değiştirerek bloggera girebileceğimi soyledi. Bende Sami dayımıza rica ettim ve benim icin DNS ayarlarını degistirdik ve iste burdayım.

We changed the DNS settings and here I am. I will be writing both in this blog and and melisligunler.wordpress.com Please add my new blog ıf you would like to see what we did with Melis. 

Melisle dün sayılar ve şekilleri eşleştirdik. Yellowmums.blogspot'tan download ettiğimiz bu aktivitemiz için materyalleri lamine etmekle başladık. Babamızda bize yardımcı oldu tabiki.

Şimdilik 5e kadar çalıştık. Çünkü 5in ustunde sayılar birbirine karisiyordu sekilleri sayarken.

2 yorum:

elif dedi ki...

İşe yaradığına sevindim:) Ben de hem orada hem burada yazıyorum artık...Ne hale düstük ama devam:)

noonne dedi ki...

sami dayu ne ulu bir erenmiş ki
tarifu dns reçetesi şifa getirmuştur.
darısı diğer bloglarımıza