4 Mayıs 2011 Çarşamba

Melis'in kitaplığından seçme bir kitap: Başka bir anne

Geçenlerde Düşevi'ne uğradık. Prenses kitapların arasında gezerken ve oyun kısmında oyun oynarken bende kitapları inceleme fırsatı buldum. Kıtapların arasından elime bu kitap geçti. bir dolap kitaptada sonradan buldum okumak isterseniz linki: http://www.birdolapkitap.com/2011/03/30/bu-anne-baska-anne/

Hani bazen başka anneler denir ya... Allah var Melis bana hiç başkalarının annesi .... yapmıyor ama demiyor. Ama diyen çok çocuk tanıyorum. Hatta Caillou'yu izleyen arkadaşların çocuklarının o anneye özendiğinide sıklıkla duyuyorum. Aslında bizde çocukken aklımızdan geçirmedikte değil sanırım.

Bazen farklı bakış açısı kazanması için bu konuda yazılmış kitaplardan faydalanmak gerektiğini düşünüyorum. Kitabın konusu şu:  "Keşke benim annem de diğer anneler gibi olsa," diyen bir çocuk. Ve başkasının annesi benim olsaysı neler olurdu? Ve iyikide dğil. Ben onu olduğu gibi seviyorum. 

Kitabın sonunda annenle neler yapmayı sevdiğinden neden onu sevdiğinden bahsetmesini söylüyorsun. O küçücük dillerden dökülen o övücü cümleleri bile duyabilmek adına mutlaka bu kitabı okumak ve kütüphanesinde bulundurmak lazım.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok hoş bir kitapmış ..Ne güzel kitaplar tanıtılıyor bloglarda.Buradan alıyorum kitap isimlerini sonra soluğu kitapçıda alıyorum :)))

Unknown dedi ki...

bizde öyleyiz kendimden çok kizima kitap almaya başladım.