16 Haziran 2011 Perşembe

Sanat: Yüzler ve çiçekler

Uzun zamandır yapamadığımız çalışmalara Bismillah dedik ve başladık. Neden ara verdik. Park yüzünden. Dibimiz park hadi evde birşeyler yapalım diyorum yok diyor Parka inelim. Parkta 12 yaşında bir ablamız var. Pervin onunla oynamaya doyum olmuyor. Ama ne oyunlar parkta zaten kum falan yok. Olan tek şey salıncak birde kaydırak. Yahu kaydırağa çıplak ayakla tırmanmak gibi bir alışkanlık edindi. Ayakkabılar çıkıyor ordan oraya atlıyor duruoyor. Koşuyor ayaklar deseniz simsiyah. Sokak çocuğu oldun artık diyorum zaten. Eğleniyor ama bumudur eğlenmek kızıyorum kızamıyorum ben hiçmi çıplak ayakla oynamadım yani...

Neyse işte dünkü çalışamızda yünlerle surat yaptık. Bir kız bir erkek. Erkeğe bıyık, gözlük bile yaptık ama onu resimlememişim. Kız olanı burada.

Yünleri kesmek yapıştırmak tutkalla oynamak zaten en büyük eğlence şimdi birde artık kendi suratlarını kendi çiziyor. Büyüyor mu ne?

 Ve çiçekler çalışmamız. Onda da kestiğim çiçek yapraklarını yapıştırdı ve pipo temizleyicisiyle bağladık. Kendi bulduğu bir bardağınıda vazo olarak tanzim etti. Ve çiçeklerimiz:)

Yorum Gönder