16 Haziran 2011 Perşembe

Babalar günü gösterisi

Haftasonu okulda Babalar günü için çocuklar hazırlıklar yapmışlar. Bizimkisi tabi halen okula olan ilgisizliğindenmidir, utangaçlıkmıdır, isteksizlikmi bilmiyorum ama hiçbir gösteride yoktu. Aslında gösteriye katılmamasının belkide bir neden Anne olarak benim gösteriler için harcanan vakti gereksiz bulduğumu belirtmiş olmamdı ?

Bilemiyorum nedenini ama sonuçta en azından koroya katılmaya ikna oldu bizim kız. Ama ne ikna sende olursan anne. Bütün akşam bana söylediği güzel şarkılarını babana söylemeyecekmisin diye dilimde gerçekten ama gerçektende tüy kalmadı. Ama çıktı en azından koroya katıldı.

Bu resimlerde babalar günümüzden kalan anılar olarak saklanacaktır....



Babalar gününün eşimin alınmaması için kutlamasına istemeyerekte olsa katıldım. Gönlüm kırık babama...Babalar gününü kutlamak elini öpmek sesini duyma isterdim şimdi bu hafta sonu ben babamın mezarına gidip buz gibi mezar taşını öpüp, toprağını ve çiçeklerini okşayacağım....

Hiç yorum yok: