7 Eylül 2010 Salı

Nehirin mücadelesi

Dün Hürriyet gazetesinde Ayşe Armanın sayfasında Nehirin(bir çeşit kan kanseri -neuroblastma) vefat ettiğini öğrenince annesinin yerine kendimi koydum. Bir annenin yaşayabileceği en acı şey. Hastalıkla mücadele etmek onun acı çektiğini görmek ve kollarında can vermesi...

Biliyorum beki çok az kişi beni izliyor blogumdan. Ama okuyan varsa lütfen rica ediyorum Ayşe hanım şu anda bir anket yapıyor. Ailesiin tüm mücadelesine rağmen yaşamını yitiren ve yaşamı sırasında yapılan yardımların başkalırınamı yoksa Nehirin tedavisinden kalan masraflarımı aktarılacağı tartışılıyor. Lütfen sizde destek olun bu aileye. Yaşadıkları zaten çok zor günlerdi...

Ayşe Arman sormuş:

"Sormak istedim, çünkü ben karar veremedim, bu söz konusu 20 bin lira, yine de Nehir’in hesabına mı yatırılmalı, yoksa Nehir’den hediye olarak bir başka yardıma ihtiyacı olan birine mi verilmeli...Siz ne derseniz onu yapacağım:EVET Nehir’e...HAYIR ihtiyacı olan başka birine..."

aarman@hurriyet.com.tr ye mail atabilirsiniz. Lütfen evet nehir'e deyin.

Hiç yorum yok: