9 Şubat 2011 Çarşamba

Bugs bunny ve arkadaşları sirkindeydik

Dün Bugs bunny sirkine gittik Maçka'daki...

iki gün zor dayandı. Sabah uyandı gidiyormuyuz diye başladı. Zor oyaladım vallaha. Parka gittik orada top oynadı ablalarla o sıra unuttu sirki. Neyse işte gittik sonuçta sirke giderken benden size tavsiye yanınıza mısırda alın, bisküvide, suda, her türlü sevdiği yiyeceklerden alın. Çünkü öyleki pamuk şekeri geçiyor anne alalımmı? Renkli çubuklar anne alalımmı? Zor ikna ettim. Ama ısrar etmedi genede kuzum. Alamayız dedim çünkü..... ve bahaneler sıralandı.

Sirk iyiydi ama şu akrobasi hareketleri hiç ilgi çekici değildi bizim için. Ne bilim 3.5 yaşındaki bir çocuğun gözünden bakınca atlıyor zıplıyor eeee.... Hiç işte bak çocuğum jimnastik yapınca esnek oluruz bu bir tür spor dalı işte ne anlar 3.5 yaşındaki çocuk esneklikten...

Ama köpekler, maymunlar, kaplanlar, papağanlar güzel gösteri yaptılar. Kaplanlardan korktu. Oda sanırım fazla güvenlik önlemi alınması nedeniyle oldu.  

İşte böyle geçti bir aktivitemiz daha....
 

4 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Ben de istiyorum bu sirke götürmeyi İzmir'e gelmelerini bekliyorum.
Bu arada "Alamayız" dan anladığı için aferin ona ben de öğretmeye başladım şimdiden alamayızı öğrenmeleri gerektiği kanısındayım.
Güzel bir gün olmuş sizin için neşeniz daim olsun:)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Dediğimi unutmayın mutlaka çantanızda atıştıracak birşeyler olsun:)

İkiz Annesi dedi ki...

Mutlaka aklımda olacak iki minik canavar için süpermarket görünümünde olacağız anlaşılan:))