7 Şubat 2011 Pazartesi

Sanat: Uğur böceği (Art:Ladybird)

Yumurta kutusunu atmaya kıyamadım. Artık ev zaten atıklarla dolmaya başladı. Eskiden eşime kızardım. Şimdi ben şunu nerde nasıl kullanırım diye atamıyorum. Rahmetli anneanneme kızardım yoğut kutularını atmıyor diye şimdi ben şeffaf kapaklı peynir kaplarını atmıyorum Hey gidi Melis ne hale getirdin beni:)
Bu arada eşim bana lakap takmış Montesorri Mom diye yakında blogumun adınıda değiştirebilirim:) Şaka bir yana tam anlamıyla montesorri felsefesini uygulamasam da en azından yapabilirim felsefesi yerleşmiş çoktan bizimkine. Birde kendinşibeğenmiş bu elller çok becerikli dedi bugün bana. Bak bu küçük eller diyede gösterdi hınzır.

Neyse işte Düşlerevinden bir kitap aldık. Biraz pahalı bir kitapta ama üç boyutlu olması çok hoşuma gitti. Yumurt
a kolisi guaj boyalar, gözler, fırçalar, pastel boyalar ve pipo temizleyecisinden bence harika bir uğur böceği yaptık... O küçük becerikli eller yaptı tabikiiiiii








4 yorum:

Unknown dedi ki...

süper olmuş uğurböceğiniz

ergenc dedi ki...

Yerim bem o kucuk becerikli ellerini bilmiş böcüğüm benim

Unknown dedi ki...

İçimizdeki karnaval teşekkür ederiz. Birkaç gündür yaptığımız hayvanlarla oynuyoruz daha bir keyifli oldu.

Babamız o küçük eller yaptı bunları işte:)

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzel olmuş gerçekten ominicik ellerle uğraşa bakarmısınız maşallah miniğime