14 Şubat 2011 Pazartesi

Yemek pişirme: Haşhaşlı çörek (Cooking)

Gene o küçük ve becerikli eller iş başındaydı. Ben bu aralar sıkıntıdan olsa gerek çok yemeye başladım. Habire canım şunu istiyor diyip aman evde yapayim para harcamayım diye Melis'le banada meşgale olur diye işbaşına koyuluyorum. EEE kilolarıda aldım tabiii.
Son girişimimizde haşhalı çörek oldu. Prenses tatlı sevdiği için o tatlı versiyonunu hazırladı bense tuzlusunu. Ekmek makinasında hamuru hazırladık. Sonra açtık haşhalşları serdik ve rulu yaptık. Bu becerkli ellerin tatlı çöreği ise inanılmaz güzeldi...








Birde alçak gönüllü seninki çok güzel olmuş dememe rağmen Anne senin ki çok yumuşak ve güzel olmuş diye keyifle yedi. Afiyet olsun resimleride koyuyorum ama vallaha canınız çeksin diye değil becerikli ellerin hünerini görün diye....

Hiç yorum yok: