15 Şubat 2012 Çarşamba

14 Şubat Sevgililer Günü olarak değil Kitap Değiş Tokuş günü olarak Kutlandı

Geçen gün bir dolap kitap duyurdu, sonrada Düşevi kitapçısı(www.dusevikitapevi.wordpress.com). Akşam iş ve okul çıkışı soluğu Düşevi'nde aldık. Çünkü Dünya Kitap değiş tokuş günüydü. Kitapkurdum hangi kitabını vereceğine tam yarım saat düşündü. Ne zormuş sanki canından parça gidecek. Hangisine bunumu verelim desem hayır dedi. Cemile serisinden bir kitaba olumlu yanıt verdi sonunda.
Gittik kitabımızı Lale'ye verdik Lale'den bir kitap aldık. Oda bir Cemile kitabıydı :)
Ve çekilişe katıldık. Yapıştırmalı bir kitap kazandık. Mutluyduk. Mutlu ayrıldık....
 
Teşekkürler DÜŞEVİ, Teşekkürler SENEM HANIM...

4 yorum:

MTT dedi ki...

Aaa... Ne güzel bir günmüş bu böyle bende hep nefret ederdim 14 şubattan :) Neyse artık bundan sonra 14 şubat benim için sevgililer günü değil Kitap değiştirme günü olacak :)

MTT dedi ki...

Canım benim Maşallah yaa :)

Unknown dedi ki...

sevgili dediğin nedir canım bugün var yarın ya var ya yok kitap öyle mi? Sağol abisi

noonne dedi ki...

Yaklaşımı beğendim.
televizyon ve diğer arkadaşlarından etkilenmeden devam ettirebilirler umarım.