2 Şubat 2012 Perşembe

Peki hiç kardan bebek yapmışmıydınız?

Biz yaptık. Hemde dün. İş çıkış eve gidim malzemelri aldım Prensesi giydirdim ve çıktık. Aman o ne kardı öyle. Çocuğumun bacakları boyundaydı. Ah gene çok eğlendik. Karı özlemişiz. Ama baba desteği alamayınca bu sefer anne küçük bir kardan adam yapabildi. Kardan adamı süsledik püsledik sonrada fotoğraf çekerken
Anne: Melisciğim bu kardan kız olsun küçük oldu ya
Melis: Olur mu anne o kardan kız değilki o Kardan Bebek anne....
Vallahi yerlere yattım. O güzelim yumuşacık karlara yatılmazmı yaaaaa...

Neyse işte ve beklenen kardan bebek. KORKMAYIN AMA CHUCK'a benzedi değil mi?


4 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Chuck demesen korkmayacaktım da şimdi korktum be ya:)

anneanneninemekleri dedi ki...

Çookkk güzellll..

Unknown dedi ki...

deli anne iyiki melis korkmamis :)

Unknown dedi ki...

anneanneninemekleri tesekkur ederiz ugrastirdi bizi bayagi