10 Ağustos 2010 Salı

1 aydır bitmeyen bilmeyen krup ve öksürük

Bir ay önce krup olduk düzeliyor derken öksürük ve tekrarlayan krup. 3 haftada 3 defa doktorumuza gittim. Dünde dayanamayıp KBB ye gittik. Yanlış adresmiş. Ama iyikide gitmişiz. Burnunda biraz alerji varmış. Artık kendimi paronoyak bir anne gibi hissetmeye başladım.

Hastaneden çıkınca evde sandviç yaalım dedik. Dönüşte ufaklık günün yorgunluğundan arabada uyuyakaldı. O uyurken ekmeğimizi hazırlamakda bana kaldı. Bir ekmek makinası bir annenin hayatında bu kadar önemli bir yer kaplar mı? Benim hayatımda evet. Hem ufaklığı oyalamak hemde sağlıklı ekmekler yemek için her anneye bir ekmek makinası şart diyorum. 

2 yorum:

Korhan dedi ki...

Ekmek güzel olmuş
mis gibi koktu burnuma

Nil Ay dedi ki...

canın sağolsun arkadaşım sözüm olsun sana