21 Ağustos 2010 Cumartesi

Mevsimleri öğreniyorum (Seasons)

Mevimleri geçen gün çocuklar parkta tartışıyorlardı. Dedimki haftasonu hava çok rüzgarlı olacakmış çocuklar. Birisi 'ha kış geliyormuş ablam kışın gelmesine az kalmış dedi. Ötekiside hayır daha sonbahar gelmediki deyince Melis'in mevsimler konusunda aktivite yapması gerektiği geldi aklıma.

Mevsimlerle ilgili sitelerden gerekli malzemeleri topladıktan sonra nasıl kullansak diye eşimle telefonda konuşurken aklıma arkasına bantla yapıştırarak kullanabileceğimiz geldi. Açıkcası haine bulmuş gibi oldum çünkü laminasyonmu mıknatısmı yapıştırıcmı diye bayağı bir düşündüm.

Aktivite için materyali http://www.montesorriforeveryone.com/ sitesinden edindim. Tahtayı dörde böldüm ve her karenin içine farklı bir mevsimi yapıştırmasını istedim.



Yönlendirme ve hatırlatmalarla bazen sıkılarak bazen eğlenerek mevsimleri çalışmış olduk. Aktivitemizi gerçek bir materyal (yaprak) kullanarak sonlandırdık.


Hiç yorum yok: