25 Ağustos 2010 Çarşamba

Renklerle kule yaratmak: Sınıflama çalışması


Uzun zaman önce (Melisin hastalığından önce) bir oyun grubuna katılmıştık Neşe Erberk çekmeköyde. Orada çok orjinal bir oyuncak vardı. El ve göz koordinasyonu için. Onu bir mağazada buldum ve aldım. Onunla uzun zaman denge ve kule üzerine oyunlar oynadık. Eğlendikte hatta elden çıkarmayı bile düşünmüştüm. Bugün onu tekrar gördüm ve sanki hadi oynasın benimle diyordu bana. (Oyuncak hikayesi filmini izleyenler bu sahneyi hatırlamış olsalar gerek). Önceleri ilgisiz kalan ve beşikle oynamayı tercih eden Melis hadi ne oynuyoruz dedi. Renklere göre kuleyi sınıflandıralım dedim üst üste dizelim ama dierken renkerli de söyleyilim mi dedim. Önce yeşillerden başladık bunlar yeşil Egenin en sevdiği renk demezmi Neyse işte başarılı bir çalışma oldu ve yıllar sona atıl duran oyuncağımızı değerlendirmiş olduk.  




 

Hiç yorum yok: