28 Ocak 2012 Cumartesi

KARDAN KADIN MACERASI

Yaşasın yaşasın sonunda dışarı da çıktık. Söz vermiştim Cumartesi kardan adam yapacaktık. Babamız olmaz erken daha değil teni ameliyat oldu demesine karşın geceleri uykusunda sayıklayana yavruma anne olarakta söz vermiştim. Ve çıktık.

Melis'i bilmem ama biz babayla çok eğlendik. Hayatımda hiç bu kadar büyük kardan adam yapmamıştım. Tüm malzemelerini hazırlamıştık. Son dakika gene bir blogta gördüğüm gıda boyasıyla karları renklendirme düşüncesi ile de gıda boyasınıda aldım yanıma. Ama gıda boyası zavallı kardan adamı kırmızı kırmızı puanlı kardan adama çevirdi. Aslında kardan adam da değildi zaten KARDAN KADINdı.
 
İtiraf edeyim güzelim bem beyaz karı kırmızı boyadığım için pişmanımmmmmm. Komşularımdan ayrıca özür diliyorum.

Neyse işte eğlendik son günlerde en çok ihtiyacımız olandı. Melis ne mi yaptı kardan kaleler. Baktıkı ki yavrum anne ve babası kendi kendine eğleniyor kendine farklı bir oyun yarattı....

6 yorum:

MTT dedi ki...

Güzel bir eser olmuş ama Melis mi eğlenmiiiş, yoksa annesiyle babası mı anlamadım :) Melis'i de kocaman öpüyorum.

nesriniclal ergenç dedi ki...

çok hoş! insanın kendisi ve evladına zaman ayırıp pozitif enerji oluşturması bence en güzel iş.. sizi seviyorum

KEO dedi ki...

öncelikle kocaman geçmiş olsunn;) herşey daha güzel olur inşallah bundan böyle...sonra da kocaman kardan kadın harika olmuş:)))

Unknown dedi ki...

muratcığım sağol babayla çok eğlendik vallaha yalan söylemim şimdi:)

Nesrin abla bizde halamızı çok seviyoruz....

KEO iyi dileklerin için sağol Kardan Kadınımızı ne yazıkki 1 saat sonra yıktılar.

annesiningülü dedi ki...

kıza çok büyük moral olmuş :) iyi yapmışsın canım

Unknown dedi ki...

gerçektende öyle oldu