11 Ocak 2011 Salı

Bir haftasonu ve sinemada film keyfi


Melis'le uzun zamandır anne-kız gezisi yapamamıştık. Karmakarışık filminin reklamını görünce ne dersin gidelimmi dedim? Yüzündeki tebessümü size görseydiniz onu o an sinemaya götürmek için jet bile kiralardınız sanırım. Neyse ben jet kiralamadım sadece arabayı aldık :) Anne kız gezmenin en güzel yanı ne biliyormusunuz herşeye 2 kişi karar vermek. Belkide bu bizim 1 senedir süren özgürlüğümüzün kısıtlanmasındandır. Neyse işte film çok eğlenceliydi. Yan salonda Eyvah eyvah 2 oynuyordu. Ama iddia ediyorum biz daha çok eğlendik. Ama bu filmleri biraz dahamı kısaltmalılar acaba? Arayı zor getiriyoruz vallaha. Aradan sonrada sonuna zor konsantre oluyoruz. 20+20 olmazmi? Ne bilim işte. Yada mısır patlağının ortalama yenme süresi nedir? Sorular sanırım böyle uzar gider. Sinemadan sonra ilginç olanda şu; her zaman filmle ilgili hatıra birşey almak yerine markete gidip alışveriş yapmayı tercih ettiğini söyledi. Sanırım bu eve gitme süresini uzatmak içindi!!

Haftasonunun sözü ise şuydu:
Telefon anneye uzatılır
"anne müdürün arıyor sorsana Melis gelebilirmiymiş" idi.  

4 yorum:

anne kaleminden dedi ki...

bu kadar çok aktivite yaptığınıza inanamadım, çok şanslı melis :)

Unknown dedi ki...

Melis ve kendi adıma teşekkür ederim.

Deli Anne dedi ki...

Biz de oğlumla uzun zamandır başbaşa vakit geçirmemiştik hafta sonu bu filme gdene dek.. pek güzeldi. ikimizin de çok hoşuna gitti.

sevgiler

Unknown dedi ki...

sanırım bir annenin çocuğuyla başbaşa kalması belkide hamilelikte yaşadığımız anne çocuk iletişimini hissettiriyordur (her ne kadar sesli bir iletişim olsa bile)