25 Ocak 2011 Salı

Kuaföre gittim

Cumartesi günü çok yoğun bir gündü. Dedem rahatsızlandığı için hastaneye ziyaretine gittik ve o ziyaret onu son görüşüm oldu. Ne yazıkki dedemi de kaybettik. Onuda ne yazıkki sadece son gün yoğun bakımda nefes almaya çalışırkenki haliyle hatırlıcam tıpkı babamı yoğun bakımda gözünden yaşlar süzülürken hatırladığım gibi....

Melise söz vermiştim saçı artık gözünün önüne geliuordu. Sevgili Metin abime götürdüm saçını kestirmek için nede olsa güvenilir birisi olmalıydı. Allah'tan boştu hemen saçını kesti. Hayatında uyuyan birinin saçını kesmemiş buda bir ilk oldu sanırım. Heyecanla oturduğu koltukta bizim ufaklık uyuyakaldı. Bizde babasıyla birkaç foto çektik. Hatırası kalsın ve mizah olsun diye :)


Bu son fotodaki buklesi rahmetli büyükbabamızın çok hoşuna giderdi. O yüzden bukleyi sadece kısalttık kaybetmemek için anılarımızı...

3 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

nilaycım başın sağ olsun tatlım Allahım mekanını cennet eylesin dednin
kuzunda maşallah çok tatlı yeni şaçı çok yakışmıştır eminim
sevgiyle kal

Unknown dedi ki...

Başınız saolsun , allah sabır versin geride kalanlara....

Unknown dedi ki...

Sevilcim sağol bilmiyorum biliyormuydun 2.5 ay önce babamı kaybetmiştik o yüzden artık kaldıramaz olduk 2011 kötü geldi ailemize. BU arada saçına bayıldı kendisi önemli olanda o ben çok sevmedim toplanmıyor çünkü:)

İçimizdeki karnaval, sağol umarım bu imtihan biter...