6 Ocak 2011 Perşembe

Düşevi kitapevi

Göktürk'te bir kitapçı olduğunu duymuştuk. Bu aralar babamız yoğun çalıştığı için akşamları kızımla keyifli saatler geçiriyoruz. Bugünde kitapçıya gidelim dedik. İşbankasının hemen yanında. İçeri girdik her yer kitap. Önceleri kirtaplara bakan Melis oyun bölümünü görünce kitap bakmaktan vazgeçti. Melissa and doug oyuncaklarının masada durduğunu görünce o oynarken bende kitapları inceledim. Ama okadar çok kitap vardıki arasında kayboldum. Kitapları çoğunlukla internetten seçtiğim için bana kitap seçmek zor geldi. Ama aklımda uzay üzerine bir kitap edinmek vardı. Ben onu beğendim parasını ödeddim derken Melis halen oynuyor. Hadi hadi derken tam çıkıyorduk ki Melis orta raflarda duran Sağ elim Sol elim kitabını keşfetti. Kitabın resmini daha sonradan ekleyeceğim. Akşam yatarken dahi sağ ve sol elimiz kitabını okuduk. Atölye çalışmalarıda yapılıyormuş. Aslında Senem hanımın birde blogu varmış. Ama fazla vakit bulamadığı için yazamıyormuş. 4 yaş üstü için fen temalı ücretsiz deneme dersi yapılacakmış bu haftasonu. Bilgi almak isteyenler müracaat Düşevi kitapevi. Senem hanıma blogumdan bahsettim ve ona blogumdan duyurabileceğimi söyledim.
http://dusevikitapevi.blogspot.com/
Bir de Facebook sayfası varmış: Düşevi Kitapevi

Hiç yorum yok: